حدیث نفس

سخن گفتن با خود در محضر خداوند متعال

حدیث نفس

سخن گفتن با خود در محضر خداوند متعال

  • ۰
  • ۰

دعا

خدایا

وقتی به برخی از نزدیکان و رفیقانم نگاه میکنم چطور سرشار از روحیه جهاد در راه تو و آماده شهادت هستند، به خود می گویم حیف است که اینها به طریقی غیر از شهادت از دنیا بروند.

خدایا ازتو عاقبت بخیری و شهادت آنها را می خواهم ...
اما من طاقت شنیدن خبر شهادت رفیقانم را ندارم!
دوست دارم بجای اینکه قدرت تحمل فراق آنها را به من بدهی من را زودتر از آنها بپذیری!
شاید از شدت حسادتم باشد! ولی تحمل جامانده بودن را ندارم.

میدانم لیاقتم کمتر از دیگران است ولی به خوبی رفیقانم از من بگذر...

آمین

  • ۹۴/۱۱/۱۷
  • من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی